My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, February 21, 2013

BANK DRAFT @ KIRIMAN WANG

Salam sayang...........dapat je dana tersebut, aku telah bergegas ke bank untuk membuat bank draft....ekekekeke orang macam aku, mana ada cek, so kenala buat bank draft @ kiriman wang. Mula-2 ingat macam susah sangatttttttttt....tapi bila je di bank, ambil borang dan isi mana yang patut........sementara menunggu no dipanggil...aku dokla ralit perhatikan semua orang di dalam bank tersebut. Masing-2 dengan kesibukan sendiri...

5014.............. no. aku dipanggil...terus terang ckp kt kerani kaunter, saya x pernah buat bank draft...dia senyum jekkk...x pe, xder masalah......keluarkan mykad dan kad bank. So dudukla balik sementara depa proses itu ini tetapi sebelum tuh, kena caj RM5 gak...x per...ehehehhehe....10 min berlalu...dipanggil balik untuk cop jari lak....alhamdulillah semua ok.........so...........aku dibagi sekeping cek siap tulis nama yang berkenaan dan jumlah duitnya..........selesailah kerja aku hari ini, x sampai satu jam............zassssss balik semula ke opis.........menunggu hari esok pula.........final..........

Mak Abah dan semua.........doakan aku dalam menyelesaikan permasalahan ini.......aku redha itu bukan hartaku lagi............harta dunia. Jika dahulu aku berkeras mahukan dia juga...tetapi pengalaman telah mendewasakan @ mematangkan aku.....tiada harta yang kekal abadi............aku reda dan pasrah......semoga ada nur lagi dihadapan sana.......

No comments: