My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, February 26, 2013

TIDAK SIHAT

Alhamdulillah....aku masih bernafas dimuka bumi ini...masih meneruskan perjuangan yang bersisa ini....semalam hari isnin 26hb Feb...aku cuti kerja...huhuhu sebabnya badan aku nih diserang angin yang menggila.......sakit seluruh sendi3 badanku nih....so duk melepek je kt umah ngan along dan adam...kereta kancil lak wat peel, bateri low lak...aduhai susah lak gerak, sudahnya suh abg aku hantar along pegi sekolah.......selesai masalah........aku? heheheh sambung melepek lagi....

Errkkk...kepala aku masih x ok lagi nih, so kol kakak urut nih datang urut satu badan.....baru sedap rasanya..sakit kepala pun hilang...malam tuh lapar gaban lak jadinya. Mahu taknya, siang aku tak makan apa2 pun...heheheh makan kongsi ngan adam pecah telur campur kicap jeee...jadilah kan..lauk orang sakit..

Ooh ye, ahad juga andak esah wat kenduri tahlil dan juga sambutan harijadi cucunya qausar...hepi besdey dik dan sabtunya pula aku buat minum petang untuk anak ku si aiman...heheheh just beli kek murah je...maklumlah masa tuh badan dah mula tak sedap rasa...hanya untuk mencukupkan korum jee, buat syarat jeee...gambar letak lain kali yeee...

No comments: