My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, September 3, 2013

ADUHHH...SAKIT KEPALA LA PULAKKKKKKKKKK

Huhhuhu apsal sakit kepala nih, xkan la perut aku nih manja sangat...nak mencekik nasik jek asal tengahari...walhal aku dah makan mama roti tuh...x cukup gak tok perut gebu aku nih....ada yang balik umah jadi tarzan nih...dah le jadual selalu pack jadi supir anak2 nih...mana nak sempat masak sebelum kul 7...adehhh menggigit2 lak perut nih....

Alhamdulillah, sekarang aku takde lagi nak buat catuan makanan...asal anak tekak nak makan ape jek...terus aku suarakan kat laki aku...malam semalam dapat lagi chicken chop...hah amik kow...aku adam angah....antu ciken chop...along mcm biasa sup mushroom ngan roti garlci dia tuh....

Ehhhh apsal aku sekarang rajin update blog yeeee.......nak tahu sebab apaaaaa.......
/
/
/
/
/
waaaaaa aku dah xde kawan borak kat opis nih...adik sorang tuh dah berenti melanjutkan pelajarannya ke UPM...jadilah aku silent moodddd jekkkk...so kena la bercakap dari hati...inilah jadinya...bercakap dengan en diari ku ini....

No comments: