My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, September 13, 2013

TAMAT SUDAH UPSR - AKADEMIK

Salam Jumaat....tajuk peeerrhhhhh....heheheh sebenarnya semalam angah dah selesai menduduki peperiksaan UPSR untuk akademik jek....untuk agama akhir bulan nanti...so tak boleh merdeka lagi yee..merdeka bulan 10 sok....so please study for agama pulak....

Hhmmm actuallya tak tahu nak klasifikasikan angah nih macam mana...jiwa dia keras...macam aku kot...kebal sungguh...aku tak leh lupa masa dia darjah satu di seremban dahulu...mungkin ada hantu kat sekolah tu, dia memang beriya-iya tak mahu pergi sekolah...puas aku pujuk lembut...kasar pun ada...tapi tak jalan gak dan finally dia sanggup duduk rumah ketika aku hantar dak along ke sekolah...masih misteri...puas aku heret dia ke sekolah...aku debik dia...tak jalan gak....ALLAH maha mengetahui, tak lama kemudian aku dapat kerja di selangor...zassss aku pindah ke kampung halaman...alhamdulillah di sekolah baru..elok pulak dia pergi ke sekolah...

Angahhhh angahhh...dia, aku dan adam mempunyai persamaan dalam banyak perkara...hantu laksa...chicken chop dan keras hati...tapi dak adam lembut jeee...i luv u...dan paling penting badan kami gebu2 gitu...hahhaahhha

Along, aiman dan ayah....kurus...tinggi dan tak banyak cerita...cume aiman jer la macam baby sikit....heheheh kurang kasih sayang dan kurang makanan kot...cembeng jekkk...i luv all of you...my permata dunia akhirat..............

No comments: