My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, September 27, 2013

APA CERITA PROJEK BAKING...

hahahaha tajuk x menahan hokeyyyy....mak dah lama rest dari baking nih tau...tak tau kenapa...dan mengapa jadi begini...hakhakhakh hati mak senang kot....tak payah fikir macam2 nak carik duit...mungkin ini juga adalah masa rehatku setelah berpuluh tahun menabur bakti....hihihihi apapun aku tetap mengambil order kecilan je...malas nak semakkan kepala dengan benda remeh2 nih...aku nak rilek and enjoy life nih...

Aku juga mempunyai target untuk hapuskan segala hutang piutang yang ada....Alhamdulillah...hutang2 aku hampir susut...dan aku juga target nak rembat HP for cash...hiihihi kena la menabung 1-2 ratus sebulan yee...target kena ada...baru leh jalan..


No comments: