My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, September 6, 2013

DUGAAN DI PAGI JUMAAT



Salam Jumaat semua...pagi lagi abang kol aku...tapi putus lak line telefonnya....owwwoo mungkin bateri hp dah habis tuh...dalam kul 9++ abang kol aku balik...dalam hati aku mesti ada something wrong...rupanya betul...habis ayam2 kampung peliharaan suami aku dikebas dek penyangak...alhamdulillah mungkin rezeki penyangak tuh...speechless sungguh aku...dah ler setiap hari suami aku ulang alik ke kampung semata nk bagi ayam kampung tuh makan...dugaan buat kami...pengajaran dan pengalaman....setelah sekian lama ayam dipelihara inilah pertama kali ayam kami diculik....subhanallah...suami aku begitu stress juga sebab ayam tuh macam anak dia gak...dibagi makan...bercakap dengannya...

Siapalah kita nak melawan takdirnya...redha sahaja...mungkin ada hikmah sebaliknya...

No comments: