My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Tuesday, September 10, 2013

UPSR



Salam sayang...harini angah @ nur syamirah akan menduduki peperiksaan UPSR...bakal berlangsung selama 3 hari...so harini aku hantar dia ke sekolah...nak pegi awal katanya....so untuk memberi semangat...aku pun pergi menghantarnya....Aduhaiiii saya sungguh hati aku nih..ketika salam dan menciumnya...ketahuilah nak...walau mulut mak kamu macam apa...tapi percayalah ibu sayang kamu sangat-2....selamanya ke hujung nyawa...huhhuhuhuuhu...

Selama 3 hari nih jugak aku jadi supir tak bertauliah lagi...ambil anak2 selesai peperiksaan yang waktunya tidak tentu...Alhamdulillah ALLAH berikan aku kekuatan yang cukup bagus untuk aku menggalas tanggungjawab ini...

So untuk anak ibu...ibu sentiasa doakan yang terbaik buat kami...doa dan zikir ibu menemani kamu sepanjang masa...insyaallah..

No comments: