My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, September 6, 2013

SELESAI SATU LAGI........



Alhamdulillah...harini aku sempat selesaikan atau menutup satu lagi akaun hutang...Alhamdulillah...segala puji bagi ALLAH dan syukur atas segala nikmatnya...aku juga bakal menutup hutang dengan cik......yang begitu pirhatin dengan masalah negara aku satu masa dahulu...semoga ALLAH sahaja yang dapat membalas jasa cik.....

Sebenarnya aku tiada hati....hilang rasa seri hari jumaat setelah mengetahui kehilangan ayam2 dak adam...aduhhhh susahnya nak pujuk hati ini....susahnya nak redhakan apa yang terjadi....Ya ALLAH...aku redha..aku ikhlaskan segalanya...semoga orang yang mengambil ayam2 aku tuh insaf dan sedar diri...carilah kerja yang halal...untuk rezeki yang berkat...

No comments: