My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, April 15, 2009

Aku Rinduuuuu







Tah kenapa...aku terlalu rindu pada masa silam..bila aku belek-2 album lama...terpamer wajah-wajah keriangan aku bersama anak-anak ku di rumah lama. Aku inginkan kehidupan yang ceria tanpa sebarang masalah..namun apa dayaku...aku hanya umatNya. Redha dengan ketentuan Ilahi...

Di sana...aku belajar aku erti kehidupan..erti hidup yang sebenarnya kerana aku jauh dari keluarga. Namun aku bangga kerana berjaya memiliki semua ini. Kini aku kembali ke pangkuan keluarga..aku berhijrah setelah menempuh pengalaman pahit di tempat orang. Cukup la 9 tahun aku mengabdikan diri di sana. Aku kembali untuk menjaga kedua orang tuaku. Aku ingin membahagiakan mereka..

No comments: