My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Thursday, April 30, 2009

Tetamu Istimewa

Heehheheh...semalam rabu 29/4/09, aku ada tetamu istimewa yang datang dari jauh. Abang pada suamiku datang bertandang. Katanya nak tengok projek cili aku dan belajo serba sedikit...Hhhhmm..datang yang tak dijangka. Mak aku la back up aku lagik...ngeh ngeh siap bg aku lauk suh masak untuk dorang nanti. Ikut aku..malas ler...nak makan kt luar, tapi biler pikirkan ongkosnya..heheheh masak jer la. Apa yang ada, sudahnya taraaa...sup tauhu, kacang panjang goreng kicap + kentang, ikan masak sambal, ikan goreng, ikan masin dan tak lupa menu wajib anak-2 aku telur dadar. Woww...x caya plak aku sempat siapkan sumer tuh sebelum maghrib..

Along..dah leh di harap..aku siap suh sapu sampah dan lain-2..Angah? main jerk kerja dia. Satu aper pun x tolong. Anyway ibu sayang sumer..along..terima kasih banyak-2 yer sebab tolong ibu kemas rumah. so ibu sempat la masak.

Dah siap makan-2 dalam kul 8++...mereka beransur balik. Hhhmmm..ok la tuh. Mak aku pun datang gaks. Hhehehe nak tgk aku jadi masak ker? Adik aku Atan + Huda pun datang gaks...heheheh sesekali orang datang rumah, seronok betul rasanya.

Anyway..esok aku nak ke Subang Jaya plak..sempena housewarming rumah adik aku Intan + Faizal...seterusnya kenduri kawen sepupuku Zaril kat Shah Alam. Bizi gaban aku 2-3 hari nih...sampai tak g kebun cili. Errmmm...dah lama gaks aku x g kebun nih. Maybe next week aku free...so apa lagik..JOM..

No comments: