My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, April 3, 2009

Haruskah Aku Mengalah

Rumitnya situasi aku ketika ini. Entah la sukar nak digambarkan apa yang berlaku sekarang nih. Bak kata pepatah...di luah mati emak di telan mati bapak. Agaknya kot. Aku tak tahu apa penyelesaian sekarang. Aku tak mahu ada yang kecewa...aku mahu semua bahagia. Namun...aku nih umpama lilin yang membakar diri sendiri, di mana akhirnya aku yang terkorban. Tapi perlu ker pengorbanan tuh.....Meh dengar bait2 lagu Fauziah Latif

SETIA KU KORBANKAN

Kau janjikan bahagia
namun kau hantui
kau janjikan setia
rapuh ku berpegang untuk hidup
kembali lah hangati semula asmara ku
denganmuuuuu
Demi cinta suci...

Lepaskan Asmara Di jiwaku
Setia ku korbankan

No comments: