My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Friday, April 24, 2009

Pergi Yang Abadi

Aku dikejutkan dengan berita kematian anak kawan sekerjaku En Hussin. Beliau hanya mempunyai 2 orang anak bujang. Yang pergi anak bongsu beliau...Pergi Yang Abadi di Alam sana. Aku sungguh sedih dan tak terkata sebab En Hussin nih macam kawan lama walaupun aku baru kenal setahun nih. Beliau juga mengenali abah aku masa zaman-zaman muda belia dulu.

Aaahhh...sungguh sekejap anaknya dipinjamkan kepadanya. ALLAH maha mengetahui..pasti arwah menunggunya di pintu syurga. Aku?...sudah bersediakah aku untuk ke alam tersebut..sudah cukup kah amalan ku selama ini..Ya ALLAH berilah aku peluang lagi untuk menabur bakti kepada kedua orang tuaku...AMIN...

No comments: