My Stick Family from WiddlyTinks.com
sekadar blog @ diari peribadi untuk curahan @ luahan rasa...untuk tatapan diri sendiri dan anak2 kemudian hari...

Wednesday, April 22, 2009

Hari Melepas Tension...

ekekekek...semalam selasa...aku amik cuti terus. Ingat nak masuk lambat sebab hantar Intan g hospital banting...errmrmmm...dah tunggu sampai tengahari...aku pun dah malas nak g kerja..sudahnya aku wat ler kerja-kerja peribadiku.

Pagi aku lari kejap pejabat tanah / daerah konon nak matikan setem...sekali daaaa...kena denda plak..ishksihsk..dari aku bayo denda tuh baik aku print surat tuh balik..hahahhhah...balik la aku...hhhhmmm x sumbit lagi loan aku nih...

Aku singgah RHB amik surat untuk kuarkan duit dari EPF untuk top up kt umah..lega leh tambah2 duit umah lama tuh.

Pas tuh aku terus ke KL...nak carik kain sofa ucu plak. Sib baik ada..jumper pun hijo kaler..ahahahah..balik dari KL kepala aku dah pening...angin la tuh..mana taknya jalan tengah-tengah panas buta...by the way aku enjoy..

Balik umah pun kt kul 5...ekekek cam org balik kerja gaks. Hope everything ok..

No comments: